♥ Aquesta nit... He tingut un somni... Buua! Explico:Era de dia i jo volia donar un passeig amb cotxe, li deia al meu pare si podíem anar a un lloc. Ell va dir que sí. Vam pujar i vam anar cap aquell lloc. Al arribar, vaig veure que era familiar, com si ja hagués anat. Hi havia un pont, a sota hi havia un gronxador i un tobogan, el meu germà va baixar al "parc" i la meva germana va anar a parlar amb amigues. Jo vaig creuar el pont, al final, hi havia una corda, no la vaig veure, i sense voler la vaig trencar. Va sortir un home, jo em vaig anar corrents i em vaig amagar. L'home va agafar el cotxe, va pujar a la seva família i van anar en busca meva. El cotxe va parar al meu costat, jo estava amagada sota un arbre i l'home cridava: -Qui ha trencat la corda?-, jo vaig sortir de l'arbre i vaig dir: -Jo, ho sento, només estava investigant... -. De sobte es va obrir la finestra de darrera del cotxe. Hi havia un noi, un noi preciós, amb uns ulls molt bonics i un cabell de seda. Em vaig quedar parada, perquè aquell noi em sonava, l'havia vist en una altre part, a l'estona vaig reaccionar: -És l'Igor!-. El noi va dir: -Exacte! Però... Que feies?- jo li vaig contestar que aquell lloc l'havia somiat, i que era molt bonic. El seu pare (que era l'home) va engegar el cotxe i va tornar, l'Igor va tancar la finestreta, en el moment, vaig canviar la cara, un rostre de felicitat,. però de tristesa. Em vaig decidir, vaig tornar al pont, més endavant hi havia una porta de ferro, vaig picar al timbre i una dona va contestar: -Si?-, jo vaig respondre: -Hola... Pot sortir un moment el seu fill?- -Ara el crido.-. La porta es va obrir i de sobte, va sortir l'Igor, em va abraçar, era un abraç càlid, on notava la sintonia del seu cor. Em va dir: -Vols donar un volt amb mi?-, jo com no, vaig acceptar encantada. Em va donar la mà i vam començar a caminar. Al final del passeig em va donar un petó, em vaig sentir com si estigués volant. Ell es va acomiadar amb un càlid: Ens tornarem a veure. Una llàgrima em regalimava per la galta. El meu pare em va agafar pel braç, va posar als meus germans al cotxe i ens vam anar. ♥
Buf.. Ara mateix noto una sensació estranya rere meu... Encara estic somiant? Diuen que quan somies amb una persona vol dir que l'altre s'ha dormit pensant amb tu... És veritat? Pot ser si! Però no estic segura del tot.

No hay comentarios:

Publicar un comentario