Buuenu.. Començo bé al cole..!
Avui, m'he despertat a les 6 mens quart, quan m'hauria d'haver aixecat a les 6 i mitja... No podia dormir! Aixxx... els nervis... Al arribar a classe he vist el meu tutor... Merda! El que em va posar un parte l'any passat. Passada l'hora, m'he donat compte de que és molt maco:) Però a vegades es passa amb tonteries.. Segon... ELS MEUS AMICS! :D He fet una amiga que es diu Desiree i em cau bastant bé:) Després... M'he donat compte que tinc una companya que insultava a la meva germana.. I amics meus m'han dit que no m'ajunti amb ella... AIXÒ JA HO SÉ! I desprès del pati... CLASSE NORMAL... TT  Buuenuu... Aquest ha sigut el meu primer dia de classe... I pensareu... I a la tarda què? Doncs que a la tarda... NO TINC CLASSEEEE!:)

No hay comentarios:

Publicar un comentario