Desitjos...♥

Tinc molts desitjos... Entre ells, els que està segon a la llista (el primer no el puc dir) és conèixer a l'Igor, donar-li un petó i ser nòvios:$ sóc molt exagerada però estic enamorada d'ell, me l'estimo tant que si algun dia li passes alguna cosa em moriria, el tercer és anar a un concert dels VUIT i conèixer a la Laia Cornellas ♥  el quart que el meu blog tingués tants seguidors com el blog del Joan Pons ( http://polseres-vermelles.blogspot.com) ja que M  '  E  N  C  A  N  T  A    !  Però tot és posar-s'hi així que mouré mar i terra per poder aconseguir el meu somni.
Aquest post va dedicat a totes aquelles persones que lluiten pel seu somni, aquelles que els hi encanta l'Igor, i aquelles que miren el blog de Joan Pons i en especial, al JOAN PONS:)
Un petonàs

3 comentarios:

  1. Joder tia, i jo també tinc ganes de coneixe't! Moltíssimes, per que ho escrius aquí i no ho fas expressament, tu no m'has dit mira que t'he posat al blog ni res de res, sino que tu ho has posat perquè la gent ho vegui i això.. buff m'ha matat, t'estimo moltissim i tinc unes ganes bojes de veure'ns! avuera si hi ha sort i ens veiem per el concert de terapia de shock!! :D

    ResponderEliminar
  2. Buuaaaaa..! T'estimo guapísima! Si ho he fet així, és perquè sabia que miraries el meu blog:)
    I que no et mati! A veure, a veure.... (yn)

    ResponderEliminar
  3. Que a mi si que m'ha matat veure el teu comentari!<3

    ResponderEliminar