Avui he tornat a somiar amb l'Igor i, per cert, ha sigut un somni mooolt estrany... 
Feiem un dinar de l'Ikea (IKEA!? Jo que sé, el meu subconscient...) a casa de la meva àvia... Estàvem molta gent a la taula i menjant, en una altra taula, estava l'Igor, sol... Jo, li vaig dir a la meva germana si ens séiem amb ell i ella em deia que no, seguidament, amb vergonya, perquè jo sabia que m'encantaaava em vaig aixecar i vaig anar a seure amb ell, vaig començar a parlar i ell es reia (carinyosament) i em contestava, així vam passar mooolta estona, més tard, va picar al timbre el seu pare i li va dir a la meva germana que s'havien d'anar (el pare i el germà petit estàven a la piscina) i l'Igor, em va dónar la mà i em va dir que no es volia anar, jo vaig donar-li un petó a la galta i vam anar a l'habitació de la meva àvia i el vaig amagar, jo em vaig estirar al llit fent-me la dormida, va arribar el Janusz i em va despertar dient-me << I l'Igor? >> Jo no li contestava, el Janusz, com veia que estava "dormida" va començar a buscar arréu de l'habitació fins trobar a l'Igor, va obrir l'armari, l'Igor va sortir corrents, em va abraçar i dient-me gràcies a cau d'orella li va donar la mà a sun pare. Quan es va anar i a mi regalimant-me una llàgrima per la cara vaig anar a l'armari. Hi havia una jaqueta que era d'ell i al costat una cartolina on posava el meu nom en grafitti i al costat "Toraré a buscar la meva jaqueta". Just em vaig despertar... :'( Dieu-me els vostres somnis amb famosos, els rebré amb els braços ben oberts! Us estimoooo♥

No hay comentarios:

Publicar un comentario