Ja em canviat!

Boones! Avui, diumenge 13 de Novembre de 2011 a les 19:10 he acabat de recomptar els vots i canviar el look... Què us assembla? Si no us agrada, recordo que tinc un mail: nuuvolsdesucre@hotmail.com i amb l'assumpte "Nou look" em podeu fer recomanacions. Espero que us hagi agradat tant com a mi fer el nou look. Tinc moltes novetats! 1a- Em canviat el nom i el look (ja us ho he dit) 2a- Vuit administradores de diferents pàgines sobre reflexions i tal em creat una perquè així, podem unir les nostres fans, encara que seguim tenint la nostra. 3- No sé... Però crec que deixaré una mica de banda aquest blog (escriuré però poquet) i en faré un altre de nou. El mail serà el mateix, la pàgina del facebook serà la mateixa (però amb el nom canviat) i podreu seguir entrant en aquest blog per recordar els bons moments que m'heu fet passar. 4t- El blog abans mencionat, segurament estarà en castellà, ja que n'hi haurà més seguidors... 5é- Mes dels avis: Aquest mes és l'aniversari de la meva àvia, farà 63 anyets... I com me l'estimo tant; he pensat que durant aquest mes em podeu enviar experiències amb ells o qualsevol cosa sobre una part important de la nostra família. Envieu-me les vostres opinions a: nuuvolsdesucre@hotmail.com Com assumpte: "Mes dels avis". 6é- La setmana del 21 de Novembre fins final de mes tindrem una entrevista que espero que us agradi... Una pista: no és cap famós.. 7é- Faré una carta de presentació, perquè... No m'he presentat mai! 8é- Aquest mes hi hauran concursos amb premi, potser, un concurs d'administradora:)

No hay comentarios:

Publicar un comentario